עורך דין פלילי בהרצליה והשרון

עורך דין פלילי בהרצליה זלצברג פולק
עו"ד פלילי זלצברג פולק

מה תפקידו של עורך דין פלילי ומדוע חשוב לבחור בעו"ד פלילי בעל ניסיון?

מיהו עורך דין פלילי ומה תפקידו?

עורך דין פלילי עוסק בתחומים השונים של המשפט הפלילי, ותפקידו להגן על הלקוח: החשוד או הנאשם.

חוק העונשין הוא ליבו של המשפט הפלילי בישראל. החוק מכיל יותר מ-500 סעיפים, והוא מפרט את עקרונות המשפט הפלילי וכן סדרה ארוכה של עבירות פליליות והעונש בגין ביצוען.

כאשר אדם נאשם בפלילים, הוא צפוי לקבל עונשים חמורים הקבועים בחוק ואשר ישפיעו עליו ועל עתידו. הענישה תגזר בהתאם לחומרת העבירה ולנסיבות האישיות של הנאשם.

במשפט פלילי המדינה היא המאשימה עו"ד פלילי צריך לייצג את הנאשם מול המדינה (התביעה המשטרתית או הפרקליטות, בתלות בעבירה שבוצעה).

העבירות בהן אדם יכול להיות מואשם נקובות בחוק העונשין ובחוקים נוספים, והן רבות ושונות זו מזו, ביניהן: אונס, גניבה, שוד, רצח ואף עבירות צווארון לבן, כגון: הלבנת הון ועבירות כלכליות אחרות.

אין זה משנה אם הנאשם אכן בצע את העבירה או שהוא סבור כי הוא חף מפשע, עורך הדין שמייצג אותו מחויב לייצגו בנאמנות ובמסירות ובמטרה לזכותו.

סרטון הסבר מהי חקירה באזהרה?

תחומי התמחות של עורך דין פלילי

עורכי דין פליליים מייצגים נאשמים בעבירות פליליות קלות וחמורות.

לעורכי הדין זלצברג ופולק ניסיון רב בניהול תיקים פליליים מורכבים, כגון: עבירות סמים, עבירות מין (בכללן תיקי אונס, הטרדה מינית ועוד), עבירות המתה (רצח בנסיבות מחמירות, המתה בנסיבות של אחריות מופחתת, המתה בקלות דעת, גרימת מוות ברשלנות, המתת תינוק ועוד), עבירות אלימות, עבירות של פגיעה ברכוש ועוד.

בנוסף, לעוה"ד זלצברג ופולק מומחיות מיוחדת בייצוג חשודים ונאשמים נורמטיביים, נעדרי עבר פלילי, וכן בייצוג בעלי מקצועות חופשיים ואנשי עסקים בעבירות צווארון לבן, כגון: עבירות מס, הלבנת הון ועבירות כלכליות.

עו"ד פלילי משלב את הידע, המקצועיות והניסיון ומגן על כל לקוח, הן בתחום הצווארון הכחול והן בתחום הצווארון הלבן בבית המשפט ולאורך כל ההליך עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

ליווי אישי של עו"ד פלילי

עו"ד פלילי מלווה את לקוחותיו לאורך כל ההליך הפלילי, החל בשלב החשדות – טרום החקירה המשטרתית, עובר בהכנה לחקירה ועד שלבי המעצר והמשפט ולאחר מכן ובמידת הצורך בהגשת ערעור.

עוה"ד זלצברג ופולק מעניקים ליווי אישי וצמוד ללקוחותיהם בכל שלב משלבי ההליך המשפטי, ושמים דגש על ייצוג מקצועי, מסור ואישי, אשר שם לו למטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור על הלקוח במסגרת האפשרויות הקיימות והחוק.

מקצועיות עו"ד פלילי ונסיון

כדי לייצג נאמנה את הלקוח, המואשם בעבירה פלילית כזו או אחרת, וכדי להביא לזיכויו, במידת האפשר, עו"ד פלילי צריך להיות מקצועי מאוד ובעל ניסיון וידע רב במשפט הפלילי – כולל התמצאות בפסיקה עדכנית ובשינויי החוק.

לכן, כאשר בוחרים עו"ד פלילי, חשוב לבחור בעורך דין שיש לו שנות ניסיון רבות והבנה מעמיקה בנבכי המשפט הפלילי ורק כך יוכל לייצג נאמנה את לקוחותיו.

חשוב שעורך הדין ידע היטב כיצד פועלת המערכת המשטרתית, המשפטית, כיצד לטפל בתיק וכיצד לבנות ולנהל את התיק, ההתנהלות מול ראשויות האכיפה ואת דיון ההוכחות. לא פחות חשוב, שהלקוח ירגיש שיש לו על מי לסמוך ושעורך הדין מבין אותו, מקשיב לו ונמצא לצידו.

עוה"ד זלצברג ופולק, בעלי ניסיון רב במשפט הפלילי, בדגש על עבירות צווארון לבן.
הם מלווים את לקוחותיהם לאורך כל הדרך ופועלים במקצועיות וללא לאות להשגת התוצאה הטובה ביותר עבורם.

Rate this post

שתפו:

צרו עמנו קשר

מאמרים נוספים

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן